دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید شاد,دانلود آهنگ خارجی,دانلود آهنگ قدیمی,دانلود آهنگ جدید رپ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,اهنگ غمگین,اهنگ جدید ایرانی 2018

دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید شاد,دانلود آهنگ خارجی,دانلود آهنگ قدیمی,دانلود آهنگ جدید رپ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,اهنگ غمگین,اهنگ جدید ایرانی 2018

دانلود اهنگ جدید شاد,دانلود آهنگ خارجی,دانلود آهنگ قدیمی,دانلود آهنگ جدید رپ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,اهنگ غمگین,اهنگ جدید ایرانی 2018

دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام حس عاشقی

چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام حس عاشقی + متن آهنگ

Download New Music Hammed Homayoun – Hese Asheghi

حسی که بین من و تو اتفاق افتاد زندگیم بی تو فلج بود با تو راه افتاد

دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام حس عاشقی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام حس عاشقی با لینک مستقیم

متن آهنگ حس عاشقی حامد همایون

حسی که بین من و تو اتفاق افتاد زندگیم بی تو فلج بود با تو راه افتاد
من هوامو از نفس های تو میگیرم دستمو عشقم بگیر من بی تو میمیرم
حسی که داشتی تو قلب من کاشتی از تو ممنونم که اینجوری دوسم داشتی
تو شدی جونم ای مهربونم من جهانم رو به لبخند تو مدیونم

دانلود تمام آهنگ های حامد همایون

دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام حس عاشقی

بیافورمووی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۹
هادی قره خانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی